CRM көмегімен туристік агенттікте сатуды қалай арттыруға болады
CRM жүйесін пайдалану сатуды арттыруға және тұтынушыларға қызмет көрсетуді жақсартуға ұмтылатын туристік компания үшін маңызды құрал болып табылады.
22 Апр
Соңғы әрі тиімді ұсыныстарды жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
CRM жүйесін пайдалану сатуды арттыруға және тұтынушыларға қызмет көрсетуді жақсартуға ұмтылатын туристік компания үшін маңызды құрал болып табылады.
22 Апр
Туристік бизнесте CRM жүйесі қызмет көрсету сапасын жақсарту, тұтынушылардың адалдығын арттыру және пайданы арттыру арқылы бәсекелестікте жеңіске жетуге көмектеседі. CRM жүйесі тұтынушы деректерін жинауға, сақтауға және талдауға, сапалы қызмет көрсетуге және сатуды тиімді басқаруға мүмкіндік береді.
22 Апр
Сіз және сіздің командаңыз үшін қонақ үй базасы мен туристік бағыттардың ерекшеліктерін зерттеу үшін жарнамалық турларға бару жүйелі түрде маңызды. Өз адамдарыңның жұмысын талдап, жетілдір. Оларға көбірек сеніңіз және бақылау мәселесін CRM-ге тапсырыңыз.
9 Окт