Шешімнің IT 5stars турагентств үшін бір тұғырнамада

Cоңғы минуттық турлар

Көбірек
көбірек көрсету

Соңғы мақалалар

Көбірек

CRM көмегімен туристік агенттікте сатуды қалай арттыруға болады

CRM жүйесін пайдалану сатуды арттыруға және тұтынушыларға қызмет көрсетуді жақсартуға ұмтылатын туристік компания үшін маңызды құрал болып табылады.

22 Апр

path

Туризм саласындағы CRM-жүйе дегеніміз не?

Туристік бизнесте CRM жүйесі қызмет көрсету сапасын жақсарту, тұтынушылардың адалдығын арттыру және пайданы арттыру арқылы бәсекелестікте жеңіске жетуге көмектеседі. CRM жүйесі тұтынушы деректерін жинауға, сақтауға және талдауға, сапалы қызмет көрсетуге және сатуды тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

22 Апр

path

Туристік фирманы қалай тиімді басқаруға болады?

Сіз және сіздің командаңыз үшін қонақ үй базасы мен туристік бағыттардың ерекшеліктерін зерттеу үшін жарнамалық турларға бару жүйелі түрде маңызды. Өз адамдарыңның жұмысын талдап, жетілдір. Оларға көбірек сеніңіз және бақылау мәселесін CRM-ге тапсырыңыз.

9 Окт

path
Барлық мақалаларды көрсету